Sprekers

Andres Rutkens
Andres Rutkens
Senior Adviseur Human Factor
CHORUS.community

Andres heeft unieke opleidingen en ervaring genoten op het vlak van Social Engineering, Hij heeft veelvuldig Social Engineering acties ontwikkeld, geoperationaliseerd en uitgevoerd, zowel in reallife als (red team-)testomgevingen. Daarnaast heeft hij social engineers begeleid en opgeleid. De afgelopen jaren, als informatiebeveiligingsadviseur bij verschillende bedrijven was zijn rol testen en adviseren van klanten op het vlak social engineering. De drang om een maatschappelijke bijdrage te leveren is sterk en daarom is Andres actief in de non-profit als mede-oprichter van Stichting CHORUS. CHORUS zet zich in voor weerbaarheid tegen social engineering in de breedste zin des woords. CHORUS ondersteunt academisch onderzoek naar dis-informatie en levert gastdocent(en), social engineering bij de ISM- opleiding aan de Haagse hogeschool. Andres heeft de Social Engineering Attack & Counter course opgezet om influencers in de cybersecurity op te leiden (hij leert ze vissen) zodat zij de olievlek kunnen gaan verspreiden.

Marc Gill'ard.jpg
Dagvoorzitter
Marc Gill’ard
Directeur - Verdonck, Klooster & Associates (VKA)

Marc Gill’ard is directeur van het onafhankelijk adviesbureau Verdonck, Klooster & Associates (VKA). Hij is gedreven om complexe ICT-projecten wél te laten slagen. ICT moet in zijn optiek doen waarvoor het bedoeld is: het leven makkelijker maken met slimmere, efficiëntere en snellere oplossingen. ICT dient immers de mens! Hij ziet People Centric IT als mooie stap voorwaarts om dit voor gebruikers te realiseren.

Met ruim 20 jaar ervaring als adviseur op het raakvlak van business en IT. Adviseert hij bestuurders binnen de overheid en bedrijfsleven bij het ontwikkelen én realiseren van een toekomstvisie voor hun informatievoorziening. Het is zijn visie dat de informatievoorziening dermate belangrijk is dat het op iedere bestuursagenda
thuishoort. Hij vindt het daarbij essentieel dat het niet bij een high-level
toekomstvisie blijft maar dat deze voldoende concreet is om gezamenlijk te realiseren.

Feddo Biekart_TFITWS2019.jpg
Feddo Biekart
Strategic IT Consultant
Schiphol Group

Als strategic IT consultant is Feddo verantwoordelijk voor de verbetering van de passagiersbeleving en mederwerkerstevredenheid. Vanuit IT inspireert en adviseert hij verschillende business units van Schiphol om samen te komen tot waardevolle resultaten.

Roel van Bueren_TFITWS2019.jpg
Roel van Bueren
Chief Technologist
Liquit

In 2012 startte Roel ROVABU Software en werd daarmee snel een unieke speler op het gebied van Application Deployment met Setup Commander en Bundle Commander. Sinds de overname van ROVABU Software door Liquit in 2018 werkt Roel nu aan wat hij het liefst doet: de verdere ontwikkeling van onze gezamenlijke producten en partnerships met andere technologie partners. 

Met de overname van ROVABU is Liquit in staat haar klanten in de Liquit Workspace een complete Application Setup & Patch oplossing aanbieden. Dit stelt IT-afdelingen in staat volledig geautomatiseerd applicaties te downloaden, configureren, implementeren, installeren en updaten vanuit de Liquit Setup Store. 

Joost van Lier
Joost van Lier
Senior Consultant
Verdonck Klooster & Associates

Joost werkt graag aan oplossingen in de ICT die het leven van de mens echt makkelijker en aangenamer maakt. ICT dient immers de mens! Joost werkt hierbij vanuit zijn ervaring en overtuiging dat je nieuwe technologie eerst moet ervaren alvorens erover te oordelen.

De afgelopen jaren heeft Joost als consultant, projectmanager en architect diverse projecten begeleid rondom de implementatie van nieuwe werkplek technologie. Niet alleen voor de kenniswerkers die al flink ervaren zijn met moderne vormen van kantoorautomatisering, maar ook voor die medewerkers die minder ‘ICT vaardig’ zijn. Een werkplek zal altijd een technisch middel zijn voor een organisatie om processen te faciliteren en informatie vast te leggen. Het belangrijkste hierbij is dat de werkplek door de gebruiker gebruikt moet worden. Door de gebruiker voorop te stellen wordt de werkplek dienend en faciliterend. Dit zorgt uiteraard voor tevreden mensen. En welke ICT-manager stuurt er nu niet op klanttevredenheid? 

Meer sprekers worden geladen